piątek, 15 czerwca 2012

Moja oferta

Witam wszystkie osoby zainteresowane moją ofertą. 


Proponuję pomoc w trudnych sytuacjach życiowych poprzez wskazanie odpowiedniej drogi. Odpowiedzi na pytania Państwa nurtujące przy pomocy tarota wspartego numerologią i astrologią. Analizy snów, analizy dopasowania w związkach. Pomoc w analizie psychologicznej przeszłego partnera/partnerki. 
Dodatkowo oferuję rzucanie uroków oraz innych zabiegów mających na celu pomoc klientowi.

Kilka słów o mnie - Wróżbita Pajmon



Moja mama odkąd pamiętam miała pewien dar dość prostego jasnowidzenia a raczej przewidywania zdarzeń.

Polegało to na tym, iż Jej organizm reagował w pewien specyficzny sposób na pojawienie się w naszym domu jakiegoś gościa czy też na telefon od kogoś. Zawszę koło godziny przed miała mrowienie w wewnętrznej stronie dłoni. Ja uzyskałem od Niej też pewien dar a były to z początku sny prorocze. Dzień wcześniej często śniłem i śnie do tej pory o zdarzeniach mających nastąpić dnia następnego lub za dwa dni w moim życiu. Wraz z wiekiem zacząłem postrzegać aurę ludzi, co na początku wywołało mój strach. Jednakże z czasem poprzez nauki zrozumiałem jej sens i wiedziałem jak odczytywać. Pasją stał się dla mnie także Tarot. Na początku Tarot stał się moim kluczem do podświadomości. Kluczem do odczytania znaczenia snów swoich a z czasem i innych. Kolejne lata to okres kiedy zacząłem być bliżej z kartami tarota i poznawać jego moc w przewidywaniu przyszłości i wskazywaniu optymalnej ścieżki jaką warto kroczyć, żeby dosięgnąć celu. Rok 2008 był dla mnie czasem przełomowym, ponieważ szczególnie zagłębiłem się w magię białą oraz czarną, poszerzyłem wiedzę o numerologię oraz astrologię. Dodatkowo podjąłem w tym okresie pracę w EzoTV. 

Przez wszystkie te lata starałem się pomagać ludziom w ich własnych rozterkach, na wszystkie możliwe sposoby, ponieważ uwielbiam to co robię i tym samym zawsze mogę czegoś nowego doświadczyć.

Często w swojej pracy skupiam się na snach. 
Uważam, że sen często jest łącznikiem podświadomości z innym wymiarem (duchowym), dlatego też swoje wróżby i całą technikę opieram, na tarocie, numerologi, astrologi, śnie i aurze. 

W CELU USTALENIA SZCZEGÓŁÓW WRÓŻBY PROSZĘ O KONTAKT
gg: 38885823 lub e.mail: pajmon66x@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz